Apie banką

DNB bankas priklauso didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei, teikiančiai kokybiškas paslaugas individualiems ir verslo klientams 19 -oje pasaulio šalių. DNB (www.dnb.novertina ilgalaikę partnerystę, kuriančią vertę klientams, darbuotojams, akcininkams ir bendruomenei.

DNB bankas Lietuvoje

  •  pripažintas vienu iš geriausiai klientus aptarnaujančiu banku šalyje
  •  yra trečias šalies bankinėje rinkoje pagal valdomą turtą, paskolų ir indėlių portfelį. Jo rinkos dalis:
     – turto rinkoje – 16 proc. 
     – paskolų rinkoje – 17 proc.
     – indėlių rinkoje – 14 proc.
  •  teikia kokybiškas finansines paslaugas daugiau nei 800 tūkstančių individualių klientų ir verslo įmonių 
  •  yra vienas svarbiausių finansinių partnerių apdirbamajai pramonei, žemės ūkiui ir savivaldybėms 
  •  yra vienas aktyviausių šalies skolos vertybinių popierių rinkos dalyvių 
  •  teikia investicinės bei asmeninės bankininkystės, turto valdymo ir lizingo paslaugas 
  •  tarpininkauja nekilnojamojo turto rinkoje ir teikiant draudimo paslaugas 
  •  banko klientai gali patogiai naudotis antru pagal dydį aptarnavimo skyrių tinklu visoje Lietuvoje 
  •  banko klientų paslaugoms – didžiausias ir patogiausias šalyje bankomatų tinklas, jungiantis 541 DNB ir SEB bankomatus daugumoje Lietuvos miestų  ir miestelių 
  •  banko kontaktų centras dirba iki 24 val.; su mumis galite susisiekti socialiniame tinkle Facebook“ ar išmaniuoju telefonu.

Istorija

• 1924 Banko istorijos pradžia, įsteigiamas Žemės bankas

• 1993 Bankas atkuriamas Lietuvos žemės ūkio banko vardu

• 2002 Banko strateginiu investuotoju tampa Vokietijos bankas NORD/LB

• 2003 Banko firminio stiliaus sukūrimas – naujas vardas Akcinė bendrovė bankas “NORD/LB Lietuva”

• 2006 Bankas tampa DnB NORD bankų grupės nariu ir pradeda veikti su DnB NORD ženklu 

• 2010  Vieninteliu DnB NORD grupės savininku tampa didžiausia Norvegijos finansų institucija  DnB NORD

Kokybės politika

Tai mūsų įsipareigojimas užtikrinti aukštą bet kurios mūsų veiklos kokybę. Mes esame įsitikinę, kad:

  • klientų poreikių ir lūkesčių patenkinimas yra mūsų sėkmės pagrindas
  • kiekvienas darbuotojas teikdamas pasiūlymus ir idėjas bei dalyvaudamas gerinimo procese užtikrina nuolatinį kokybės tobulinimą
  • klientų atsiliepimai mums suteikia galimybę daugiau sužinoti apie jų poreikius bei lūkesčius ir taip nuolat gerinti mūsų paslaugas
  • paslaugumas, profesionalumas bei iniciatyvumas yra kokybės gerinimo pagrindas. Banko vadovybė įsipareigoja suteikti reikalingus išteklius kokybės politikai įgyvendinti
Į viršų