DNB bankas priklauso didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei, teikiančiai kokybiškas paslaugas individualiems ir verslo klientams 19 -oje pasaulio šalių. DNB (www.dnb.no) vertina ilgalaikę partnerystę, kuriančią vertę klientams, darbuotojams, akcininkams ir bendruomenei.
DNB bankas Lietuvoje…
- pripažintas vienu iš geriausiai klientus aptarnaujančiu banku šalyje
- yra trečias šalies bankinėje rinkoje pagal valdomą turtą, paskolų ir indėlių portfelį. Jo rinkos dalis:
– turto rinkoje – 16 proc.
– paskolų rinkoje – 17 proc.
– indėlių rinkoje – 14 proc. - teikia kokybiškas finansines paslaugas daugiau nei 800 tūkstančių individualių klientų ir verslo įmonių
- yra vienas svarbiausių finansinių partnerių apdirbamajai pramonei, žemės ūkiui ir savivaldybėms
- yra vienas aktyviausių šalies skolos vertybinių popierių rinkos dalyvių
- teikia investicinės bei asmeninės bankininkystės, turto valdymo ir lizingo paslaugas
- tarpininkauja nekilnojamojo turto rinkoje ir teikiant draudimo paslaugas
- banko klientai gali patogiai naudotis antru pagal dydį aptarnavimo skyrių tinklu visoje Lietuvoje
- banko klientų paslaugoms – didžiausias ir patogiausias šalyje bankomatų tinklas, jungiantis 541 DNB ir SEB bankomatus daugumoje Lietuvos miestų ir miestelių
- banko kontaktų centras dirba iki 24 val.; su mumis galite susisiekti socialiniame tinkle Facebook“ ar išmaniuoju telefonu.
Istorija
• 1924 Banko istorijos pradžia, įsteigiamas Žemės bankas
• 1993 Bankas atkuriamas Lietuvos žemės ūkio banko vardu
• 2002 Banko strateginiu investuotoju tampa Vokietijos bankas NORD/LB
• 2003 Banko firminio stiliaus sukūrimas – naujas vardas Akcinė bendrovė bankas “NORD/LB Lietuva”
• 2006 Bankas tampa DnB NORD bankų grupės nariu ir pradeda veikti su DnB NORD ženklu
• 2010 Vieninteliu DnB NORD grupės savininku tampa didžiausia Norvegijos finansų institucija DnB NORD
Kokybės politika
Tai mūsų įsipareigojimas užtikrinti aukštą bet kurios mūsų veiklos kokybę. Mes esame įsitikinę, kad:
- klientų poreikių ir lūkesčių patenkinimas yra mūsų sėkmės pagrindas
- kiekvienas darbuotojas teikdamas pasiūlymus ir idėjas bei dalyvaudamas gerinimo procese užtikrina nuolatinį kokybės tobulinimą
- klientų atsiliepimai mums suteikia galimybę daugiau sužinoti apie jų poreikius bei lūkesčius ir taip nuolat gerinti mūsų paslaugas
- paslaugumas, profesionalumas bei iniciatyvumas yra kokybės gerinimo pagrindas. Banko vadovybė įsipareigoja suteikti reikalingus išteklius kokybės politikai įgyvendinti